Witryna Ewidencja oficerów II Rzeczypospolitej, działająca pod adresem www.oficerowieiirp.pl prowadzona jest przez BARBARA Handel Usługi Produkcja Barbara Gąsiorowska, z siedzibą przy ul. Trębacza 33 lok. 2, 31-436 Kraków, wpisaną przez Prezydenta Miasta Krakowa do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 50447, NIP 6771396097, REGON 357489591 od 1 stycznia 2001 r.
I. Przyjmowanie i realizacja zamówień.
Witryna prowadzi sprzedaż dostępu do informacji za pośrednictwem sieci Internet. Informacje zamieszczone na Witrynie przygotowano wg najlepszej wiedzy zespołu redakcyjnego na stronie www.oficerowieiirp.pl.
Klientem Witryny może być osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony internetowe BARBARA H.U.P. 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Składanie zamówień przez Internet jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań dla przeglądarek internetowych z obsługą Java Script: IE (min. wersja 7) lub Google Chrome (min. wersja 13) lub Mozilla Firefox (min. wersja 10).
Do dokonywania zakupów na Witrynie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
Klient, przesyłając do Witryny zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy kupna-sprzedaży zamawianych informacji. Wysłane przez Witrynę potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Witryna ma prawo zwrócić się do Klienta z prośbą o dodatkowe potwierdzenie zamówienia.
W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:
wyboru zakresu zamawianych usług,
wyboru internetowego adresu dostawy, ewentualnie Nazwy, numeru NIP i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura,
wyboru sposobu płatności.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Witryna zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 30 (trzydziestu) dni licząc od daty zawarcia umowy i zwróci wpłacone pieniądze na konto bankowe z którego zostały one wpłacone. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
II. Ceny.
Wszystkie ceny zamieszczone na Witrynie:
podawane są w złotych polskich,
zawierają podatek VAT,
Cena podana jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
Witryna zastrzega sobie prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany lub warunków akcji promocyjnych.
III. Czas realizacji zamówienia.
Przewidywany czas przygotowania zamówienia do wysyłki, jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do momentu wysyłki poczty elektronicznej, uwzględniane są tylko dni robocze. Termin realizacji zazwyczaj nie przekracza 5 dni.
IV. Formy płatności. Rozpoczęcie realizacji zamówienia.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione informacje:
przelew bankowy,
przelew elektroniczny,
karta płatnicza w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Witrynę
Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacone wyłącznie kartą płatniczą lub przelewem w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Witrynę.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Witrynę potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego – po wpłynięciu wpłaty na konto BARBARA HUP.
V. Reklamacje.
Zakres dostarczanej informacji jest zgodny z aktualną wiedzą zespołu redakcyjnego Witryny.
Zawartość merytoryczna nie podlega reklamacjom.
Jeżeli otrzymany plik pdf jest wadliwy technicznie, Klient może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych poprzez nieodpłatne zamówienie poprawnie działającego pliku.
W przypadku stwierdzenia wady technicznej pliku Klient powinien zawiadomić BARBARA H.U.P. w terminie 14 dni od daty zakupu.
BARBARA HUP niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji, wymieni plik na inny, pełnowartościowy.
VI. Prawo odstąpienia od umowy.
Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz skasować źródłowy plik i wszystkie jego kopie. Sklep dokonuje zwrotu należności za anulowaną umowę w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych.
VII. Zwrot należności Klientom.
W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących BARBARA HUP do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto BARBARA HUP, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych.
Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub gdy z przyczyn niezależnych od Witryny identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa, zwrot nastąpi przekazem pocztowym na adres Klienta podany w czasie rejestracji konta w Witrynie. Witryna zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu.
Witryna nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania przesłanego na jego adres e-mail, nie wskaże numeru konta bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Witrynie wszystkich danych koniecznych do dokonania wpłaty. Witryna nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.
VIII. Dane osobowe.
Składając zamówienie w Witrynie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie BARBARA H.U.P. oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Baza danych została zgłoszona do rejestracji u GIODO.
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
Klienci Sklepu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.).
IX. Postanowienia końcowe.
Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a BARBARA H.U.P.
Witryna nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
Witryna nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych. Witryna wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów użytkowania strony.
Klient ma możliwość korzystania ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu cookies, ale może to oznaczać, że niektóre funkcje lub usługi Witryny nie będą działać poprawnie. Jeśli Klient nie wyraża zgody na korzystanie z plików cookies powinien, w dowolnym momencie, zaznaczyć w ustawieniach przeglądarki opcję odrzucania plików cookies lub sygnalizowania ich przesłania.
Ewentualne spory pomiędzy Klientem a BARBARA HUP, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz. 1176, z późn. zm.) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000 r., poz. 271 z późn. zm.).
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 roku.
Witryna zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Witrynę, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie www.oficerowieiirp.pl. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Słowniczek
Witryna
Prowadzony przez BARBARA Handel Usługi Produkcja Barbara Gąsiorowska tematyczny portal działający pod adresem: www.oficerowieiirp.pl, sprzedający za pośrednictwem Internetu dostęp do informacji.
Dni robocze
Wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Czas realizacji zamówienia
Czas, w jakim redakcja i księgowość BARBARA HUP opracuje zamówienie i przekaże je Klientowi pocztą elektroniczną.
Klient
Osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Witrynie, posiadająca konto klienta.
Konto Klienta
Baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje klienta dotyczące wybranych funkcjonalności sklepu, dane dotyczące wpłat i nadpłat z tytułu zamówień.
Przelew tradycyjny
Płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe, stacjonarne lub na poczcie.
Przelew elektroniczny
Płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line.
Zasada I Najważniejsza
Jesteśmy członkami Unii Europejskiej. Mniej entuzjastycznie podchodzimy do szczegółów prawa Unii dotyczących swobody działalności gospodarczej, w tym zasad obowiązujących w e-handlu. Niemniej uznajemy nadrzędność tych zasad ponad prawem krajowym i zdrowym rozsądkiem. Oznacza to, że jeżeli jakieś punkt poniższego regulaminu jest niezgodny z prawem unijnym należy go automatycznie uznać za nieważny.
Zasada II Bardzo ważna
Prawo jest prawem, nawet jeśli ma niewiele wspólnego ze zdrowym rozsądkiem. Oznacza to, że jeżeli jakieś punkt poniższego regulaminu jest niezgodny z prawem Rzeczypospolitej należy go automatycznie uznać za nieważny.
Zasada III Ważna
Prosimy naszych Klientów o stosowanie się do poniższego regulaminu. Jeśli uważają Państwo, że jakieś jego zapisy naruszają Państwa Prawa – skontaktujcie się z nami w celu polubownego rozwiązania problemu zanim skierujecie Państwo sprawę przed oblicze wymiaru sprawiedliwości.
Copyright 2023 Oficerowie II RP. Wszelkie prawa zastrzeżone. Made by pixelis.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.